Tenhle obchod se teprve rozjíždí! Prosíme o shovívavost.

Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Občas se stane, že se zboží nehodí, nebo není podle Vašich představ. Nevadí! Můžete jej do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

A jak na to?
– Zboží je třeba vrátit nepoškozené a v originálním obalu. Je potřeba ho řádně zabalit, aby zpět nedorazilo poškozené.
– Přiložit, nebo mailem zaslat formulář, který naleznete zde: Formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci
– Zaslat na adresu: Lenka Molková, Třebichovice 45, 27306 Třebichovice

Pokud bude zboží v pořádku, obratem vrátíme peníze na Váš bankovní účet. Na vrácení peněz máme 14 dnů od doručení balíčku, ale určitě to stihneme rychleji.
Pokud bude zboží doručeno poškozené, budeme Vás kontaktovat a budeme Vám muset strhnout poměrnou část ceny zboží.

REKLAMACE

Prosíme Vás, abyste si před převzetím balíčku od dopravce, řádně zkontrolovali, zda obal není poškozen. Pokud je obal poškozen, zkontrolujte zásilku před dopravcem a v případě poškození, sepište na místě zápis o škodě. Pokuste se pořídit foto poškozené zásilky. Zápis je nutný pro další krok k vyřízení reklamace. Jakkoli poškozenou zásilku doporučujeme nepřebírat.

Po sepsání zápisu, nás ihned kontaktujte na mail: ahoj@stickea.cz.

Pokud na poškození zboží přijdete po rozbalení, zkuste vše nafotit třeba na mobil a neprodleně nás kontaktujte. 

Vadné zboží

Snažíme se, aby vše dorazilo v pořádku. Samozřejmě se může stát, že něco přehlédneme. Pokud najdete nějakou vadu na zboží, ihned nás prosím kontaktujte na mail: ahoj@stickea.cz
Do mailu nám prosím napište vadu zboží a přiložte fotografie zjištěné vady, ať o všem víme a zašlete nám, prosím, zboží zpět na naši adresu: Lenka Molková, Třebichovice 45, 27306 Třebichovice.
Přiložte reklamační list, který můžete stáhnout zde: Formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci

Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, abychom Vám dali vědět co nejdříve. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme Vám buď nový kus zboží, nebo Vám vrátíme peníze. Na veškeré zboží je záruční lhůta 24 měsíců.
Pokud se vada na zboží objeví v průběhu užívání do 24 měsíců, postupujte prosím stejně, jako je uvedeno výše. 

Chybějící nebo zaměněná položka

Chybí Vám zboží nebo jsme se přehlédli a zaslali Vám něco jiného? Omlouváme se, jsme taky jen lidé. Dejte nám vědět na mail: ahoj@stickea.cz a my to dáme do pořádku.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení